Våra varumärken

Starka och framgångsrika - runt om i världen

Nära våra kunderProdukter som skräddarsytts för våra kunders hudvårdsbehov

Beiersdorfs produkter är framgångsrika överallt i världen eftersom våra kunder litar på oss. För att stärka denna tillit ytterligare investerar vi avsevärda summor i dermatologisk forskning och innovativa tekniker, globala och lokala trendanalyser samt i en konsekvent global varumärkesidentitet.

Beiersdorfs varumärken förenar internationella trender med regionala kundbehov eftersom alla marknader är olika och kundernas hudvårdsbehov skiljer sig avsevärt mellan olika kontinenter. Vi genomför omfattande kundundersökningar och driver lokala hudforskningsinstitut för att hålla oss så nära våra kunder som möjligt.

En av de faktorer som driver vår globala framgång är vår innovationsförmåga. Produktforskning och -utveckling har alltid haft en central roll inom Beiersdorf. Många av våra FoU-projekt har lett till resultat, såsom uppfinningen av NIVEA Creme, som revolutionerade hudvården 1911, som har hjälpt oss att etablera globala standarder.

NIVEA

NIVEA

Vårt viktigaste varumärke har varit framgångsrikt i över 100 år och är idag ett av världens största hudvårdsmärken.

Läs mer

Eucerin

Eucerin

Apotek, dermatologer och konsumenter runt om i världen förlitar sig på Eucerins medicinska hudvårdskompetens.

Läs mer

NIVEA MEN

NIVEA MEN

De moderna och effektiva produkterna som ingår i varumärket NIVEA MEN är ledande inom den internationella marknaden för hudvårdsprodukter för män.

Läs mer

Hansaplast

Hansaplast

Hansaplast, som idag är ett globalt framgångsrikt varumärke, revolutionerade plåster- och sårvårdsmarknaden för över 90 år sedan.

Läs mer